Tuesday, March 26, 2013

persediaan

Alhamdulillah usia kandunganku kini mencecah 7 bulan. maknanya dlm lebih krg 2 bln lg kami akan menerima kehadiran ahli baru dlm keluarga. mcm2 yg aku rasa ketika ini. ada rasa takut sb takut nk lalui rasa sakit bsalin. maklumlah dh ada pengalaman pertama..ada juga rasa excited sb nk terima ahli baru dlm keluarga. mcm mimpi pula aku akan mempunyai 2 org cahaya mata selepas ini,insyaAllah..

namun dalam masa yang sama ada rasa mcm sedih..aku tahu lps ni aku kene bahagikan masa utk 2 org 'buah hati'. kalau skrg hanya ada isha. tp lps ni akan ada adik.ermm..mcmmn ye? pastinya aku x kan dapat luangkan sepenuh masaku bsama isha..tetiba rasa mcm x puas aku manjakan isha..

dan skrg ni, sejak akhir2 ni isha semakin manja & rapat dgn ku. aku suka sgt melihat keletah isha. wpun kekdg kesabaranku teruji juga bila isha meragam..buat perangai..sian isha, kekdg kene marah jg dengan ibu ye? erm..

apapn, aku harap aku dan abg akan dpt menjalankan tanggungjwb sbg ayah dan ibu.. aku amat berharap wpun ada adk, isha tidak akan rasa dibiarkan..

isha..ibu syg sgt isha tau :-)

3 comments:

  1. good luck lin, kak mas doakan semuanya selamat

    ReplyDelete
  2. alahai..dh lama x jengah blog ni..hehe..alhamdulillah semua dh selamat :-)

    ReplyDelete
  3. rajinya still hapdate blog heh???as dah lama xhapdate...huhu rindu nak berblogging lagi...

    ReplyDelete