Friday, August 13, 2010

new phase of life..

dimulakan dengan bismillah...dulu sbnrnye dah penah ada blog tapi dh lama x buka..pastu mcm ada mslh teknikal je..xpela, buat yg baru..tambah pula sekrg pun dh jadi org 'baru'..hehe..byk rasanya nk cite..

alhamdulillah skrg dh dpt keje yg lebih stabil dan dikurniakan juga dgn seorg puteri..norfarisha hannah..dilahirkan pada 12 mac 2010 jam 10.10 mlm..memang anak pengikat kasih syg suami isteri..aku akui semua itu..rasa makin bahagia dgn kehidupan skrg dgn kehadiran si kecik..syukur juga sebab masih dikurniakan Allah dengan rezeki agar dpt terus-terusan breastfeed isha sehingga kini..tp usaha juga penting, thanks 2 kak lina sb perkenalkan aku dgn FS..yang terbukti mampu meningkatkan susu..:-)

harini dah masuk hari ke 3 kita bpuasa..alhamdulillah semuanya berjalan lancar..thn ni first time puasa duduk rmh sendiri..kalau last year aku tpaksa duduk dgn family sb tgh 'mabuk' teruk..isha..isha..hehe..kenangan yg x mungkin dilupakan tp alhamdulillah sb aku x rasa serik utk mengandung pd masa2 akan dtg..agak letih bila duduk sendiri sb byk nk kene urus sendiri..syukur isha x byk meragam..

so far aku pun dh mula selesa keje di sini..dgn bos dan staf yang baik2..friendly..syukur sgt ditempatkan di sini..wpun xde kwn yg rapat mcm di tempat lama tp kami tetap keep in touch..cuma sesekali memang terasa gak lonely..tp apa boleh buat? lumrah kehidupan..

No comments:

Post a Comment